Deze website maakt gebruik van cookies. Het gebruik van cookies zijn noodzakelijk voor een beter en gemakkelijk surfervaring op de website van NVD-ANP.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Inschrijven

Inschrijven 07 mei 2020 01:15 #9067

• Kobe Hoffmeister
  • Kobe Hoffmeister's Profielfoto
  • Platinum Member
  • Garrett AT Pro International en Pro-Pointer AT
  • Ontvangen bedankjes 146
Hallo, Franco en iedereen

Ik ben al een hele poos niet meer ingeschreven geweest, dus wil ik me terug gaan inschrijven. Vooral omdat ik de supergezellige activiteiten en zoekdagen mis, maar vooral ook omdat ik een pasje zou willen om een ‘legaal’ zoeker te zijn. Ik zoek al tenslotte 7 jaar, heb ook al verschillende jaren lidgeld betaald (en dus pasjes gehad), maar de laatste jaren niet. Ik ben zeker nog eens enkele keren op pad geweest met mijn AT Pro International, echter sporadisch, aangezien ik geen geldig pasje meer had. Dit beviel me goed, deze hoeveelheid aan zoektijd doorheen de jaren, zeker goed te compenseren met mijn studie. Maar ik heb het ook die hele tijd hard gemist: evenementen en zoekdagen etc. zoals ik al eerder heb vermeld. Ik ga me nu uiteindelijk weer vol storten op deze fijne en fascinerende hobby! Het weinige zoeken had ook te maken met het feit dat ik hier amper iets waardevols/historisch vond, dat natuurlijk zeer jammer is. Maar ik heb natuurlijk nog lang niet heel mijn buurt doorzocht, ik heb zelfs nog wat leuke locaties op het oog ;). Maar goed, eventjes terzake nu. Zou iemand van de beheerders, zoals Franco bijvoorbeeld, me alle gegevens kunnen toesturen i.m.v. lidgeld betalen? Hiermee bedoel ik het rekeningnummer om het lidgeld over te maken. Toen ik mijn lidgeld altijd betaalde, betrof het €35. Ik veronderstel dat het pasje dan in de bus belandt?

UPDATE: Ik heb net gezien dat ik het lidgeld via dit forum kan betalen, maar nu is mijn vraag of je dan nog een pasje erbij krijgt in de bus.

Alvast heel erg bedankt!
Vriendelijke groeten, na een hele poos

Kobe Hoffmeister
PS: Ik heb nog zeer mooie herinneringen overgehouden van de zoekrally op 25 april 2015 met The Diggers, had net gezien dat ze ook in 2018 hier weer aanwezig waren op jullie rally, had ik dat geweten, was ik zeker gekomen! Heb er eigenlijk wel veel spijt van.... Wanneer er rally’s weer toegestaan zijn, zullen The Diggers dan nog eens op één van jullie rally’s verschijnen?
Wie niet zoekt, die vindt niks. :)
Laatst bewerkt: 08 mei 2020 18:16 door Kobe Hoffmeister.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.