Deze website maakt gebruik van cookies. Het gebruik van cookies zijn noodzakelijk voor een beter en gemakkelijk surfervaring op de website van NVD-ANP.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
Welkom in de boeiende wereld van metaaldetectie!
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp: aankoop toestel

aankoop toestel 06 juni 2015 21:03 #5881

• Tine
  • Tine's Profielfoto
  • New Member
  • Ontvangen bedankjes 1
Ik ken helemaal niets van metaaldetectors, maar zou me graag eentje aanschaffen voor een übersimpel doel:
eens op een strand gaan zoeken, misschien net in het water, om eens in een bos te gaan zoeken,... zonder veel te zullen graven.
Graag is het toestel simpel te bedienen, licht, niet overdreven duur, maar toch 'kwalitatief' OK.

Dus ik hoop hier tips te kunnen krijgen, ook over de plaats van aankoop want voorlopig heb ik nog geen idee waar ik dit kan aankopen.

Merci!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

aankoop toestel 06 juni 2015 21:21 #5882

• Kobe Hoffmeister
  • Kobe Hoffmeister's Profielfoto
  • Platinum Member
  • Garrett AT Pro International en Pro-Pointer AT
  • Ontvangen bedankjes 145
Als ik u zo hoor spreken denk ik dat de Garrett Ace 250 bij u past ;)
Prijs: €289,00
Houthalen-Hechteren 3530 Rozenstraat 34
Tel:089/38.39.66
Grtz Kobe
Meer informatie: www.demuntzoeker.be/
Wie niet zoekt die vindt niks. :)
Laatst bewerkt: 06 juni 2015 21:23 door Kobe Hoffmeister.

aankoop toestel 07 juni 2015 00:05 #5884

• Tine
  • Tine's Profielfoto
  • New Member
  • Ontvangen bedankjes 1
Bedankt alvast voor het antwoord!

En waarom dan bv. niet de 150?

aankoop toestel 07 juni 2015 08:48 #5885

• Kobe Hoffmeister
  • Platinum Member
De ace 150 heeft geen pinpoint knop, gaat niet diep en je kan zelf niks discrimineren bij de ace150
Over de pinpoint die knop kan de precieze plaats bepalen waar je vondst ligt dus heel nauwkeurig en je hoeft dan niet veel te spitten
Bv bij de ace 150 duurt het een stuk langer en je moet dan een veel groter gat maken want de ace 150 heeft geen pinpoint knop
Dus de ace 250 is een grote aanrader!
Hier wat foto's van het scherm van de ace 150 en de 250
Je kan mss ook een euro ace kopen die gaat nog een stuk dieper en heeft nog een andere zoekschijf
(Foto 1 ace 150 en Foto 2 ace 250)

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Laatst bewerkt: 07 juni 2015 08:50 door Kobe Hoffmeister.

aankoop toestel 07 juni 2015 08:57 #5886

• Kobe Hoffmeister
  • Platinum Member
Hier nog wat uitleg:

De Garrett ACE 250 is de meest verkochte metaaldetector uit de zeer succesvolle ACE serie van Garrett. Betrouwbaarheid, lage storingsgevoeligheid en zeer duidelijk onderscheid in metalen via tone en uitlezing op het fraaie LCD-display zijn enkele van de kwaliteitskenmerken van Garrett.

Deze detector biedt door de zeer uitgebreide electronica een nog grotere zoekdiepte dan de ACE 150. Daarnaast zijn alle functies nog gedetailleerder wat u terugvindt in 5 voorgeprogrammeerde zoekstanden, 4-niveau’s diepteindicatie, 12-schaals discriminatie en 8 gevoeligheidsniveau’s

De belangrijkste functies, die u in deze prijsklasse nauwelijks tegen komt zijn: 1. “Custom zoekstand”, zodat u uw eigen voorkeuren kunt opslaan (geheugen) en 2. Discriminatie door gebruik van voorbeeldmetaal (u houdt een spijker voor de schrijf en drukt op ‘eliminate’).

•Scherm-Indicator voor lage batterijspanning (4 laags)
•AA batterijen (4 stuks)
•Gewicht 1,2 kg
•Lengte instelbaar (106 – 129 cm), comfortabele armsteun
•9” bij 6,5”elliptische waterdichte zoekschijf (23 * 16,5 cm)
•2 alternatieve zoekschijven en ‘Sports Pack uitvoering’ leverbaar
•De diepte waarop u objecten kunt vinden hangt af van de grootte van het object:
•Vind-diepte 2€ munt = ongeveer 25-30 centimeter
•Maximale diepte (grote objecten) = 1 a 1,5 meter
•Digitale detector, LCD, Motion techniek, frequentie 6,5 KHz
•Pinpoint knop voor exacte locatiebepaling
•Digitale gevoeligheidsregeling met 8 standen (sensitivity)
•Diepte-indicatie (4 niveau’s)
•Metaalsoort indicatie, ook bij discriminatie
•Microprocessor gestuurd
•5 Voorgeprogrammeerde zoekstanden (alle metalen, relikwieën, sieraden en munten)
•Discriminatie met 12 standen, meerdere intervallen en via 3 verschillende toonhoogtes
•Gratis 4 Alkaline AA batterijen, hoofdtelefoon, Nederlandse handleiding en startershandleiding
•2 jaar garantie

De Garrett ACE 250 is geschikt voor beginnende maar zeker ook voor gevorderde en zeer ervaren schatzoekers. Wij bieden ook de ‘ACE 250 Sports Pack’ uitvoering aan waardoor u met extra grote 12” zoekschijf, luxe draagtas, beschermhoes, boek en luxe hoofdtelefoon extra compleet uitgerust bent bij u zoektocht naar waardevolle bodemvondsten.

Wij bieden een zeer uitgebreide service en onze prijzen zijn vrijwel zonder uitzondering de laagste in Nederland. Wij vernemen graag uw reactie indien u dezelfde metaalzoeker tegen dezelfde voorwaarden en met dezelfde accessoires elders goedkoper weet te vinden. Wij hebben dertig jaar ervaring op het gebied van metaaldetectie (metal detection) en kunnen u zowel telefonisch als in onze showroom in Uden (Noord-Brabant) van uitgebreid advies voorzien.
Laatst bewerkt: 07 juni 2015 08:58 door Kobe Hoffmeister.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3