Deze website maakt gebruik van cookies. Het gebruik van cookies zijn noodzakelijk voor een beter en gemakkelijk surfervaring op de website van NVD-ANP.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Ruzie gehad met iemand

Ruzie gehad met iemand 22 jan 2020 19:03 #9037

• Alessiojuventus
  • Alessiojuventus's Profielfoto
  • Senior Member
  • Ontvangen bedankjes 7
Hey iedereen ben wat geschrokken door wat er vandaag is gebeurd.. ik was de hele dag rustig aan het zoeken tot 18uur maar toen was het al wat donker.. op een grasveldje bij een bos, Plots hoor ik een geluid! Ik schrok me natuurlijk enorm komt er een man vanuit het bos rennend naar me toe.. zegt dat ik aan het stelen ben (op een grasveld) ik zeg meneer ik heb een detector vast en ik weet het is al wat laat en eigenlijk niet zo verstandig om dan nog door te zoeken.. ik denk dat het een boswachter was, hij nam plots foto's van mijn gezicht en van mijn nummerplaat en zou het gaan delen op Facebook en aan de politie door geven ? Mag dit zo maar ? Ik heb mijn excuses aangeboden en foto's laten zien van wat ik zo al vind.. het was blijkbaar zijn job om alles in het oog te houden :s toen maar dag gezegd en door gereden.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Ruzie gehad met iemand 28 jan 2020 14:00 #9038

• jorgen
  • jorgen's Profielfoto
  • Platinum Member
  • Ontvangen bedankjes 85
kan dat je op prive terrein was ? doorgeven aan de politie dat mag hij .op facebook plaatsen niet .zeker niet je foto en nummer plaat .dan kan je klacht indienen . hij zal je wel willen laten weten dat hij hier de baas was en dat willen
laten merken .daar komt denk ik niks meer van .best niet meer als het bijna donker is nog ergens gaan zoeken .
Bedankt door: Alessiojuventus

Ruzie gehad met iemand 05 apr 2020 20:57 #9058

• easternfrontkampfer
  • easternfrontkampfer's Profielfoto
  • Junior Member
  • Ontvangen bedankjes 4
klap van u schup geven, zwijgt die wel.

Ruzie gehad met iemand 04 mei 2020 21:10 #9063

• Franco
  • Franco's Profielfoto
  • Moderator
  • Officiele Garrett invoerder
  • Ontvangen bedankjes 187
Nooit in de donker zoeken gaan.
Franco
Al meer dan 29 jaar alleen officiële invoerder van Garrett.
www.facebook.com/demuntzoeker