Deze website maakt gebruik van cookies. Het gebruik van cookies zijn noodzakelijk voor een beter en gemakkelijk surfervaring op de website van NVD-ANP.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Iemand gezocht voor een reportage Metaaldetectie

Iemand gezocht voor een reportage Metaaldetectie 30 okt 2019 20:19 #9009

• Xander
  • Xander's Profielfoto
  • New Member
Beste mensen,
Ik ben Xander. Ik ben 20 en heb vroeger aan metaaldetectie gedaan. Ik vond het een zeer boeiende hobby en heb er veel plezier aan gehad.

Ik studeer momenteel film aan het Narafi in Brussel. Voor mijn eindwerk moet ik een reportage maken over een persoon in zijn eigen biotoop.

Mijn vraag is: Is er iemand geïnteresseerd om deze hobby voor te stellen?
Ik zoek iemand die graag wilt vertellen waarom hij/zij deze hobby graag doet. Hoe je in de metaaldetectie wereld bent gekomen en wat je echt aanspreekt in deze hobby.

Wat houd de reportage allemaal in?
Ten eerste moet je bereid zijn om een dag vrij te maken voor de opnames. Als mijn docenten niet blij zijn met het eerste resultaat is het mogelijk om alles opnieuw te filmen.
Wanneer: Dat hangt af van wanneer we de opnames plannen. Normaal gezien rond februari/maart.
Crew: Enkele medestudenten zullen mij meehelpen bij de opnames.
Waar: Ik zoek liefst mensen van de regio Antwerpen. Maar natuurlijk mag het ook In de rest van Vlaanderen.

Mensen die zich voelen aangesproken om mee te helpen mogen zeker reageren. Het belangrijkste is dat je gewoon jezelf bent .

Alvast bedankt en ik wens iedereen nog veel zoekplezier met deze fantastische hobby.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.