Deze website maakt gebruik van cookies. Het gebruik van cookies zijn noodzakelijk voor een beter en gemakkelijk surfervaring op de website van NVD-ANP.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: Even voorstellen

Even voorstellen 20 apr 2018 21:41 #8597

• jorgen
  • jorgen's Profielfoto
  • Platinum Member
  • Ontvangen bedankjes 81
welkom bij de club
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Bedankt door: Ophiuchus2

Even voorstellen 21 apr 2018 10:08 #8599

• Franco
  • Franco's Profielfoto
  • Moderator
  • Officiele Garrett invoerder
  • Ontvangen bedankjes 185
Tot Zondag op de zoekdag.
Franco
Al meer dan 29 jaar alleen officiële invoerder van Garrett.
www.facebook.com/demuntzoeker

Even voorstellen 21 apr 2018 10:27 #8600

• Ophiuchus2
  • Ophiuchus2's Profielfoto
  • New Member
Ik zie dat begint om 10 uur moet ik iets vroeger zijn of later als je gedaan hebt . Breng ik mijn detector mee of niet ? En daar is eten en drinken dus moet niets mee brengen . Tot morgen zal een seintje geven als ik daar ben mijn nr heuuuu ga ik je even door sturen ;)
Laatst bewerkt: 21 apr 2018 10:28 door Ophiuchus2.

Even voorstellen 21 apr 2018 22:33 #8605

• easternfrontkampfer
  • easternfrontkampfer's Profielfoto
  • Banned
  • Ontvangen bedankjes 4
Ophiuchus2 schreef :
Hallo ik ben fred kom uit dilbeek . Heb 42 lentens oud :P . Ik heb zo juist een garrett ace 250 gekocht . Heb nog nooit metaaldetectie gedaan dus ik zit met veel vragen en wat beter in deze modernetijd internet dus . Forumpje zoeken en ben op jullie gevallen . Mijn eerste en belangrijkste vraag is =mag ik dat zo maar doen in een publiekelijke park ,in een veld .wat mag ik doen en niet doen ??? . Hoop dat ik veel van jullie zal leren :woohoo:

regelgeving is vrij eenvoudig hoor,

-zoek je hedendaags geld gsm's of sieraden op stranden en parken, mag je dat zo doen
- zoek je belgische munten tot 1800 mag je dat ook

- heb je de intentie om archeologische vondsten te doen, deze zijn voor 1800 alsook ww1 en ww2 word door erfgoed gezien als archeologisch, dan moet je een erkenning aanvragen bij erfgoed.

parken speeltuintjes evenemententerrein, recreatie, strand kan je zo op zoeken, op veld altijd toestemming vragen van de boer of eigenaar van de grond. Voor de rest gevonden afval mee nemen en thuis weggooien, putjes dicht maken, munitie melden bij politie, en niet zoeken na zonsondergang tot zonsopgang want dan ben je verdacht bezig.

Let op! deze regelgeving telt enkel in vlaanderen, in Wallonië is het verboden of je moest een vergunning krijgen van de plaatselijke archeoloog.

Hopelijk heb je hier wat aan, en veel zoekgenot
  • Pagina:
  • 1
  • 2