Deze website maakt gebruik van cookies. Het gebruik van cookies zijn noodzakelijk voor een beter en gemakkelijk surfervaring op de website van NVD-ANP.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Eigenwijze Garrett pro pointer

Eigenwijze Garrett pro pointer 26 sept 2016 20:49 #7436

• Mo
  • Mo's Profielfoto
  • Junior Member
  • Ontvangen bedankjes 2
Bij Franco 2 jaar geleden aangekocht.Op sommige momenten blijft ie bieperen . Ook na het uitzetten, begint ie weer opnieuw als ik hem aanzet.Naar de winkel geweest, Franco gaf de schuld aan de herlaadbare batterij, en stak een nieuwe batterij uit de winkel erin.Volle moed naar de velden, hij bleef het doen!!.
Ik heb hem open gemaakt, nieuwe bedrading gesoldeerd, en een nieuwe aan/uit knop gemonteert, hij doet het nu zeer zelden. Nog iemand met deze problemen??
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Eigenwijze Garrett pro pointer 01 okt 2016 08:04 #7445

• Olivier
  • Olivier's Profielfoto
  • Administrator
  • Garrett Ace 250 - Garrett AT Pro
  • Ontvangen bedankjes 128
Eerlijk gezegd niet, met uitzondering dat wanneer de batterij bijna leeg is de pieptoon continu is in plaats van trillend.

Eigenwijze Garrett pro pointer 01 okt 2016 10:49 #7449

• Franco
  • Franco's Profielfoto
  • Moderator
  • Officiele Garrett invoerder
  • Ontvangen bedankjes 173
Awel Mo dit is wel heel goed nieuws . Nu heb ik eindelijk iemand die een Propointer uiteen kan halen en terug herstellen.
Garrett doet zowat niet aangezien het echt moeilijk is.Ik vervang de stukken wel maar herstellen van printen word niet meer gedaan of zelden.
Meestal is het gelijk ook Olivier zegt de batterij.Sins vandaag hebben wij ook Litium bat? aan een goede prijs die dan wel 10 keer zolang meegaan als een Alkaline. Zou dit een oplossing zijn ??
Neem die eens mee op onze determinatie dag op Zondag 9 Oktober bij Frituur Marianna te Zwartberg.
Franco
Al meer dan 29 jaar alleen officiële invoerder van Garrett.
www.facebook.com/demuntzoeker

Eigenwijze Garrett pro pointer 02 okt 2016 18:33 #7455

• Mo
  • Mo's Profielfoto
  • Junior Member
  • Ontvangen bedankjes 2
Dat geluidje ken ik wel als de batterij leeg is.Maar het kijkt me straf dat overal de grond vervuilt is als ie blijft bieperen als ik hem uit de grond haal.Trouwens nu doet ie het niet meer, vind ik toch straf. Volgens mij geven de kabels binnenin door op de printplaat. Dit euvel heb ik verholpen door soepele kabeltjes erin te solderen, nu kun hem ook beter monteren.De aan/uit knop heb ik in ene weg ook vervangen in verscholen toestand want als je een knop bovenop monteert, word het moeilijk voor als je hem in de houder duwt.Denk dat ik wel afkom, kun je het zien. Groetjes Mo
PS. toch tevreden dat iemand gereageert heeft!!!

Eigenwijze Garrett pro pointer 03 okt 2016 14:23 #7457

• Franco
  • Franco's Profielfoto
  • Moderator
  • Officiele Garrett invoerder
  • Ontvangen bedankjes 173
Hallo Mo,
ik ben tevreden als al mijn klanten dat ook zijn . Hoe of wat het moet zijn maak dikwijls niet veel uit voor mij.
Genieten van uw hobby dat telt.
Franco
Al meer dan 29 jaar alleen officiële invoerder van Garrett.
www.facebook.com/demuntzoeker
Bedankt door: Mo