Deze website maakt gebruik van cookies. Het gebruik van cookies zijn noodzakelijk voor een beter en gemakkelijk surfervaring op de website van NVD-ANP.

Onderwerp: uitstap naar Bastogne.

uitstap naar Bastogne. 20 mei 2014 18:57 #2456

  • Dan
  • Dan's Profielfoto
  • Offline
  • Elite Member
  • Berichten: 303
  • Ontvangen bedankjes 59
hier nog wat foto s van de prachtige dag.. Het museum was prachtig en nadien zijn we nog naar het Bois Jacques geweest. Juist toen we terug aan het monument kwamen stopten er 2 prachtige Ferrari , ne rode en ne zwarte. Het waren Engelsen die we ook al aan het museum gezien hadden. Martijn mocht al direct in de rode gaan zitten en de man van de Ferrari was zo een beetje aan het opscheppen dat hij Fernando Alonso kende. Hij heeft dan nog een foto gemaakt van ons allen tussen de wagens en als toemaatje kreeg Martijn nog een door Alonso gehandtekende pet. Prachtig. Nadien zijn we nog naar de zijde van het bos geweest van waaruit de aanval op Foy was ingezet. Veel putten, dat wel maar voor de rest niets behalve een deksel van kokers en wat scrapnels. Het was een prachtige dag geworden.

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

The administrator has disabled public write access.

uitstap naar Bastogne. 21 mei 2014 08:57 #2461

  • Philip
  • Philip's Profielfoto
  • Offline
  • Elite Member
  • always look on the bright side of life
  • Berichten: 293
  • Ontvangen bedankjes 39
Ja danny de geluk zak, en trouwens ge hebt wel een zeer jonge zoon er bij :lol: :lol: :whistle: :whistle:
The administrator has disabled public write access.

uitstap naar Bastogne. 27 mei 2014 14:29 #2491

  • Mitchell1984
  • Mitchell1984's Profielfoto
  • Offline
  • Junior Member
  • You never know what you Find :-)
  • Berichten: 30
  • Ontvangen bedankjes 7
Awel jongens ik zie dat jullie zich goed geamuseerd hebben daar :woohoo: :woohoo: ;)
Volgende keer ga ik eens kijken als ik ook mee kan gaan B) :cheer:
The administrator has disabled public write access.