Deze website maakt gebruik van cookies. Het gebruik van cookies zijn noodzakelijk voor een beter en gemakkelijk surfervaring op de website van NVD-ANP.

Onderwerp: International zoekdag

International zoekdag 31 mei 2014 20:09 #2554

  • Franco
  • Franco's Profielfoto
  • Offline
  • Moderator
  • Officiele Garrett invoerder
  • Berichten: 1055
  • Ontvangen bedankjes 187
Voor de zoekers die lid zijn van de club uw pasje meenemen is het gemakkelijkste.
Aan iedereen veel geluk en plezier.
Tot morgen
Franco
Al meer dan 29 jaar alleen officiële invoerder van Garrett.
www.facebook.com/demuntzoeker
The administrator has disabled public write access.

International zoekdag 01 juni 2014 06:50 #2557

  • Albert
  • Albert's Profielfoto
  • Offline
  • New Member
  • Berichten: 4
  • Ontvangen bedankjes 1
Ik kom uit Hoensbroek Ruud :)
The administrator has disabled public write access.
Bedankt door: Franco

International zoekdag 02 juni 2014 11:22 #2563

  • Philip
  • Philip's Profielfoto
  • Offline
  • Elite Member
  • always look on the bright side of life
  • Berichten: 293
  • Ontvangen bedankjes 39
het was weer een geslaagde zoekdag gisteren zeer veel volk en een mooie winnaar van de detector,
aan het bestuur en de vrijwilligers en niet te vergeten de boer bedankt zonder U was dit niet mogelijk.
En nu wachten op de mooie foto's van onze fotograven van kerk en leven Hé Marc :whistle: :whistle:
The administrator has disabled public write access.
Bedankt door: Franco, Mitchell1984

International zoekdag 03 juni 2014 19:36 #2578

  • Olivier
  • Olivier's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Berichten: 423
  • Ontvangen bedankjes 135
Foto's staan online!

je kan ze hier bekijken: nvd-anp.com/index.php/foto-s-zoekrally

Indien er nog mensen foto's hebben, stuur ze gerust door naar Een deel is verborgen voor gasten. Log-in of registreer om het te kunnen bekijken.
The administrator has disabled public write access.
Bedankt door: Mitchell1984

International zoekdag 03 juni 2014 19:43 #2579

  • Tom1997
  • Tom1997's Profielfoto
  • Offline
  • Senior Member
  • Berichten: 49
  • Ontvangen bedankjes 12
Een kleine recensie :cheer: :P B) :) :silly:



Zoekrally nvd-anp 2014
Hier mijn ervaring van de zoekrally in Bree (België).

Het weer was zoals vorig jaar uitstekend, prachtige locatie een uitstekend veld. Er stonden mooie prijzen klaar.
Voor degene die niet weten wat een zoekrally is. Bij een zoekrally worden door de organisators penningen met nummers in de grond gestoken met nummers op. En aan die nummers hangen prijzen. Wel niet aan alle nummers maar toch aan de meeste.

Dus tegen iets na 1 u na de middag zijn we begonnen. We waren met een stuk of 200 mensen(afgerond). Na het startschot(letterlijk een geweerschot) gingen we er meteen vol op. Het enige nadeel is dat er veel zijn met dezelfde detector dus dat stuurt elkaar. Vooral de ace reeks heeft daar wat last van. Maar als je ver genoeg van elkaar af gaat komt het goed. We waren al een uur aan het zoeken toen het pauze was. Tijdens de pauze konden we genieten van een lekkere braadworst en een koel drankje. Na een twintigtal minuten gingen we verder voor nog een halfuur. Natuurlijk op een koeien wei lagen koeien vlaaien(stront) en Natuurlijk hadden ze daar ook penningen in gestoken. Het laatste zoek halfuur werd afgesloten met een knal (een bommetje). De prijzen werden verloot de hoofdprijs was een detector ter waarde van 800 euro. Ik heb helaas niks gewonnen. Daarna was er een tombola en daar heb ik ook niks gewonnen. Na dien hebben we nog wat gepraat met andere deelnemers over hun zoekavontuurtjes. Ik heb er 3 zoekmaten bij.

Het was toch tof en alles wat je vindt dat niks met de wedstrijd te maken heeft mag je meenemen!

Echt een aanrader voor volgend jaar!!!!!!!!!!!!!
(voor de gene die er nu niet waren)
Laatst bewerkt: 03 juni 2014 19:47 door Tom1997.
The administrator has disabled public write access.
Bedankt door: Franco, Mitchell1984