Deze website maakt gebruik van cookies. Het gebruik van cookies zijn noodzakelijk voor een beter en gemakkelijk surfervaring op de website van NVD-ANP.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: ATX

ATX 08 okt 2013 16:09 #194

• luc 04051965
  • luc 04051965's Profielfoto
eigenlijk een vraag voor Franco
is de prijs al gekend voor de nieuwe ATX ?

luc
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Garrett ATX 2014 09 okt 2013 12:47 #208

• Franco
  • Franco's Profielfoto
  • Moderator
  • Officiele Garrett invoerder
  • Ontvangen bedankjes 187
Hallo ,
Ik als invoerder van Garrett weet nog niet eens wat de aankoopprijs is noch de verkoopsprijs is . Wel ongeveer die ik dan van Garrett heb gekregen.
Ik moet er bij vermelden dat er al forums zijn die dit toestel al afkeuren en goedkeuren terwijl deze niet eens op de mark is . Zelf zijn er mensen bij die al beweren dat bv. de discriminatie niet werkt wat een klucht, u spreekt wel over een Garrett toestel die is de USA gemaakt word en hier in Europa door mij zelf al maanden aan testen getest is geweest van hier tot in Italië, Duitsland, Nederland, Frankrijk, Spanje en natuurlijk in alle delen van België.
Ik zou zeggen afwachten vooraleer wat af te keuren. De ATX zal zeker en vast het allerbeste zijn op gebied van puls detectors en waterdicht. doe dit maar na. Deze toestel heeft niets maar ook niets te maken met zijn grotere broer voor militaire doeleinden die dan wel +- dezelfde model gebruiken maar dat is het dan ook.
Er zijn nu al 5 verkocht als eersten zullen deze personen hun toestel krijgen en deze tot op de bot testen.
Het gaat wel nog een twee weken duren om deze super toestel in de handen te mogen houden en er mee te werken. Ik hou jullie wel op de hoogte.
Zijn er vragen gelieve deze dan aan mij te stellen en niet zomaar aan iemand die er toch niets van weet.
Groetjes
Franco ;)
Al meer dan 29 jaar alleen officiële invoerder van Garrett.
www.facebook.com/demuntzoeker

ATX 15 okt 2013 18:17 #252

• Franco
  • Franco's Profielfoto
  • Moderator
  • Officiele Garrett invoerder
  • Ontvangen bedankjes 187
Heb een bericht juist gekregen van Garrett USA, de nieuwe ATX an Garrett komt met twee weken vertraging uit.
Dus begin November 2013.
Dus voor de mensen die nu al gekocht hebben wat meer geduld aub, maar ben er zeker van het gaat lonen.
Wat de prijzen betreft zullen deze rond de 2495,00 euro voor het standard pakket en de deluxe pakket met echt alles zelf een schijf van 50 cm voor 2995,00 euro. Dit is nog maar de helft van een Minelab GPX 5000 die in dezelfde richting zou zijn.
Ik denk dat wij met zijn allen gaan verschieten van de Garrett kwaliteit.
Besluit afwachten.

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Bestellen kan nog altijd zodat u deze als eerste kunt hebben.
Groetjes aan allen,
Franco ;)

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Al meer dan 29 jaar alleen officiële invoerder van Garrett.
www.facebook.com/demuntzoeker

ATX 15 okt 2013 19:25 #254

• Celis
  • Celis's Profielfoto
  • New Member
  • Ontvangen bedankjes 3
:ohmy: Amai da is duur zeg
Groetjes.

ATX 16 okt 2013 07:02 #258

• luc 04051965
  • luc 04051965's Profielfoto
ge krijgt er wel een zeer goed toestel voor in de plaats , 2500 euro voor een MD van Garrett kwaliteit . hij is uitvoerig getest en aangepast , dus een kwalitatief fijn stuk materiaal ; opvouwbaar , lichtgewicht en in camouflage kleuren

nen Mercedes koop je toch ook niet aan de prijs van een Lada

:) :)

luctopus