Deze website maakt gebruik van cookies. Het gebruik van cookies zijn noodzakelijk voor een beter en gemakkelijk surfervaring op de website van NVD-ANP.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp: Garrett AT Pro of AT Max

Garrett AT Pro of AT Max 10 juli 2018 10:39 #8736

• Franco
  • Franco's Profielfoto
  • Moderator
  • Officiele Garrett invoerder
  • Ontvangen bedankjes 187
Man man wat een vergelijking een ACE toestel van 300 euro met een van 1500 euro.
Doe hetzelfde met een AT MAX en dan blaast de Garrett de XP gewoon weg omwille van diepte , stabiliteit en niet te vergeten de kwaliteit want daar laat XP de wensen over. Hebben deze samen getest en Garrett komt er iedere keer een kop beven uit en dit aan de helft van de prijs.
Ik ben net terug van strandzoeken en moet zeggen nog nooit zo een goed toestel gehad waar een Deus zelf niet werkt als ik de schijf 1 cm in het water houd.
Ik hou mij bij een Garrett AT MAX aan 899 euro met echt alles er bij en waterdicht.
Is nog maar de helft van een Deus die niets heeft !!!.
Verder is het aan de zoeker zelf om te weten wat te doen met uw toestel.
Ik ken de mijne voor 95% heel goed.
Een heel fijn verlof aan iedereen.
Franco
Al meer dan 29 jaar alleen officiële invoerder van Garrett.
www.facebook.com/demuntzoeker
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Garrett AT Pro of AT Max 12 juli 2018 10:29 #8737

• easternfrontkampfer
  • easternfrontkampfer's Profielfoto
  • Junior Member
  • Ontvangen bedankjes 4
Franco, ik zei enkel dat garret nogal rap last heeft met storingen, en dat ik nu met xp deus rond loop er geen last meer van hebt, ik vergeleek helemaal niks, jij begint met vergelijkingen te maken, begrijpelijk want jij verkoopt garrett en geen xp. Maar zorg dan wel dat je niet de mist in gaat! beweren dat de garrett max dieper gaat dan de xp is al niet juist de max gaat tot 35 cm diepte bij een 2 euro stuk, de xp +40cm, een draadloze koptelefoon, ja maar xp is volledig kabelloos. waterdicht, kan maar is voor mij persoonlijk ook niet nodig dus is voor mij dan ook geen meerwaarde dat de max dit wel heeft overigens kan dit met xp wel met water proof set. de max weegt 1.4 kilo, de xp deus 0.8 killo, is veel compacter door zijn telescopische arm. als je toch wil afwegen of vergelijken gaan we dat ook goed doen he franco.
Laatst bewerkt: 12 juli 2018 10:46 door easternfrontkampfer.

Garrett AT Pro of AT Max 21 juli 2018 12:20 #8745

• Loki1986
  • Loki1986's Profielfoto
  • Senior Member
  • Ontvangen bedankjes 8
Walter61, ik weet niet welke filmpjes je bedoelt van zoeken aan de zee, maar onze Noordzee bevat redelijk wat zout. Is niet overal hetzelfde.
En je moet idd lang/veel bezig zijn met de detector
Bounty Hunter Sharp Shooter II - Garrett AT MAX - Garrett 300i
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3