Deze website maakt gebruik van cookies. Het gebruik van cookies zijn noodzakelijk voor een beter en gemakkelijk surfervaring op de website van NVD-ANP.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Goede spade

Goede spade 12 apr 2018 17:24 #8564

• easternfrontkampfer
  • easternfrontkampfer's Profielfoto
  • Junior Member
  • Ontvangen bedankjes 4
ok zal zeggen hoe ik deze stuk gemaakt heb,

Ik was dus aant zoeken in een bos, plots had ik een mooi diep geluid, ik begin dus te graven, en plots zat ik ergens langst (bleek achteraf een granaat te zijn die ik aangemeld en laten ruimen heb) ik wil verder schuppen dus ik zet wat druk op de schup en krak handvat brak los. volgens mij dient een schup om te graven en te schuppen, dus is kapot gegaan bij normaal gebruik. Moest hij nu kapot gegaan zijn omdat ik met mijn schup de boswachter een pak rammel gegeven had en zijn hoofd sterker bleek dan de schup, ja ok dat is geen normaal gebruik.

buiten dit, als je bij verkoop zegt, niet stuk te krijgen levenslange garantie. dan moet je dat ook nakomen, tenzij de schup in stukken geslepen is bv.

Dan hebben die twee zoekers meer geluk gehad, ik ken er buiten mij ook nog twee waar die levenslange garantie niet gepakt heeft en gewoon konden betalen.

overigens, het zijn goei schupkes voor in los zand. bos beter wat groter nemen loki1986
Laatst bewerkt: 12 apr 2018 17:25 door easternfrontkampfer.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Goede spade 12 apr 2018 18:10 #8565

• Franco
  • Franco's Profielfoto
  • Moderator
  • Officiele Garrett invoerder
  • Ontvangen bedankjes 187
Nogmaals moet ik zeggen dat het de beste schoppen zijn op de markt.
Zeer licht en voor de meeste niet stuk te krijgen bij normaal gebruik. Het dient niet om wortels of bomen uit te graven.
Ik zelf gebruikt deze overal zoals de meeste het doen en als die over 5 of 10 jaar stuk is gooi u deze weg .
Op de Zoekdag op 22 April hebben wij ze bij om te verkopen aangezien ik er nu al 11 moet mee brengen voor zoekers.
U moet van mij niets !! Maar een schop terug brengen in meerdere stukken is geen waarborg wat ook normaal is.
Groetjes
Franco
Al meer dan 29 jaar alleen officiële invoerder van Garrett.
www.facebook.com/demuntzoeker

Goede spade 12 apr 2018 19:03 #8566

• easternfrontkampfer
  • easternfrontkampfer's Profielfoto
  • Junior Member
  • Ontvangen bedankjes 4
een schop in meerdere stukken terug brengen? mijn schop was niet in meerdere stukken franco en dat weet jij ook! ik kan u meerdere foto's tonen van meerdere van u top schupjes die stuk zijn gewoon door graven... en na 5 of 10 jaar ok, maar na een half jaar nadat je iemand wijs maakt levenslange garantie niet stuk te krijgen, kan je wel zelf een nieuwe betalen, met wie zijne kop zeide gij eigenlijk aant lache? en mij gaat het niet over dat schopje of over dat geld, als gij dat niet gezegd had, had ik ook gewoon een nieuwe gekocht zonder meer, maar ge bent ni eerlijk en daar gaat het mij om.

het zijn indd lichte schupjes, en daarmede gemakkelijk hanteerbaar, voor veld en strand is dit goed, voor bos minder en kans groter om stuk te gaan.

Goede spade 13 apr 2018 11:14 #8568

• Franco
  • Franco's Profielfoto
  • Moderator
  • Officiele Garrett invoerder
  • Ontvangen bedankjes 187
Neem uw schop eens mee naar de winkel en dan kan ik deze zien en niet per internet daar is niemand wat bij.
Toch nog even dit als gij denk dat ze niet goed zijn voor u in het bos , neem die dan ook niet mee want die gaan toch stuk !!!!!!!
Franco
Al meer dan 29 jaar alleen officiële invoerder van Garrett.
www.facebook.com/demuntzoeker

Goede spade 13 apr 2018 15:31 #8570

• olivier069
  • olivier069's Profielfoto
  • Banned
  • Ontvangen bedankjes 24
Sorru franco waarborg klopt niet ik had er 1 stuk grote scheur in nadat ik ze nog maar 2 weken had gekocht bij u ...... ik contacteerde u en garantie was noppes kocht een tweede en gebeurde opnieuw je zij me toen dat ik de enige was blijkbaar klopte ook dit niet . kwam erop neer garantie tot aan de deur vind dit spijtig zeker dat ik altijd alles bij u koop .